قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

علي دايي بعد از آخرين بازي‌اش در ليگ برتر اعلام کرد که ديگر حتي به ماندن در راه آهن هم فکر نمي‌کند و تقريبا به صورت رسمي جدايي‌اش از اين تيم را اعلام کرد. بعد از اين که خبر انتقال راه اهن به مشهد و تمام مشکلات اين تيم براي حضور در ليگ برتر مطرح شد احتمال جدايي دايي قوت بيشتري گرفت.



بعد از جدايي علي دايي اولين سوالي که پيش مي‌آيد اين است که مقصد آينده او کجا خواهد بود؟ جواب دادن به اين سوال اصلا کار راحتي نيست. دايي کارنامه عجيب و غريبي در مربي گري دارد و به همين دليل است پيدا کردن اين که کدام مدير حاضر است به او و کارنامه اش اعتماد کند کار بسيار سختي است.



در روزهايي که زمزمه‌هايي از تبريز به گوش مي‌رسد که او يکي از گزينه هاي جانشيني اميرقلعه نويي است اما خبرهاي ديگري هم از خارج کشور شنيده مي‌شود.



يکي از سايت هاي عربي از حضور علي دايي در ليست گزينه هاي فدراسيون فوتبال سوريه خبر داد. اين سايت نوشت که سه مربي در ليست فدراسيون فوتبال سوريه قرار دارند که يکي از آنها علي دايي است و سوريه‌اي ها خواهان به خدمت گرفتن او هستند.



با اين که اطلاعات بيشتري در اين مورد منتشر نشده اما در صورت جدي شدن مذاکرات و به نتيجه رسيدن آن، اين موقعيت مي‌تواند يک فرصت بسيار عالي براي سرمربي راه آهن باشد. سوريه تيمي است که بازي‌هاي زيادي ندارد و تا جام ملت هاي آسيا روزهاي بسيار آرامي را مي‌گذراند. تيمي که تجربه اي متفاوت براي دايي به حساب مي آيد.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:17 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 597
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 725
بازدید ماه : 723
بازدید کل : 64629
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1